Mitt namn är Walter ♥

2009-07-08 @ 11:53:16


Walter sköter sig exemplariskt. Han bajsar och kissar i lådan. Han sover hela natten i våran säng. Han äter massor och är väldigt social, skall vara uppe i en hela tiden ♥
Han är VÄLDIGT busig :-)



Idag fyller Walter 11 v. ♥Grattis♥

Gulle Henry verkar acceptera att Walter tänker stanna och visar respekt och låter Walter få ett litet utrymme i sängen. Borde jag nämna att våran 180 cm breda säng härmed är lite för liten :-) Henry breder ut sig och tar massor med plats. Walter tar ännu inte sååå mycket plats,men han vill gärna ligga i mellan oss och därför blir det lite trångt. Men det är sååå mysigt att ha dom nära sig. Ännu har jag inte haft skogsbässar heller, hoppas dom håller sig borta.

♥KRAM PÅ ER♥

Kommentarer
Postat av: Andréa

Alltså han ser så underbart söt ut er lilla "walle"! Röda/gula katter har jag alltid tyckt varit speciella till sättet också, oftast extra kärlekskranka och sociala.

2009-07-08 @ 21:39:12
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åå.. den sötaste jag sett på länge!

Man ser ju hur snäll han är.. :-)

2009-07-09 @ 12:11:21
Postat av: Tessa

Fy fabian va söt!

2009-07-11 @ 21:32:02
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0