Utmanad!

2009-02-03 @ 22:19:11

UTMANAD av Andréa :-)

Utmaningen: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 (eller minst 4) personer som du utmanar.

1. Jag går och rättar till disken i diskmasinen och radar upp den på mitt sätt. Jag har störst tallrikar längst bak ch sedan mindre tallrikar längst fram, sorterar också glas efter hur höga dom är. Lägger gärna gaflar i ett fack, knivar i ett och skedarna i ett skilt osv.  (för tillfället har vi ingen diskmasin så nu organiserar jag disken i diskstället i stället :-) )

2. Jag tittar ner i toaletten efter att jag bajsat. Vet inte om jag är nyfiken på hur det ser ut men det är en lite äcklig grej jag gör, kikar även på pappret, men det är nog mest för att kolla att jag är ren.

3. Jag stressar alltid när jag städar. Hatar att städa om jag måste och då ska det gå fort, jävligt fort.  Men ibland får jag lust att städa och då är det en helt annan grej.

4. Jag beställer alltid för mycket kläder på postorder och glömmer också ofta bort vad jag har beställt.

5. Jag beställer alltid för stora kläder på postorder. Fråga mig inte varför.

6. Jag har samma problem som Andréa  att det alltid kliar överallt när jag ska sova.

7.  Klämmer på allt som finns i ansiktet, finnar eller inte så ska det klämmas. Ser därför ut som ett pizza face mest hela tiden.

8. Är beroende av coca cola, försöker hålla det till bara söndagar (krappola dagar), men det slinker ibland ner någon även ibland i vecorna.

Jag väljer:

1. Annica, om du har tid mellan värkarna :-)
2. Kika, nu får du ta en liten paus mellan byggandet!
3. Elin, om du har kommit hem från din semester eller ligger du fortfarande bara och glassar?
4. Mita, vet inte om du kikar i min blogg, men om du gör det så är du från och med nu utmanad.

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Det där med coca cola måste va jobbigt! När jag var gravid fanns alltid läsk/julmust i kylen, och jag kunde inte begränsa förtäringen till endast söndagar (jag vet, typ det värsta man kan dricka när man e gravid förutoom alkohol då). Glass åt jag också typ varje kväll, helt sjukt alltså... Sen gick man upp 30 kilo också....

2009-02-04 @ 15:02:45
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack! är jätte nöjd med tvättstugan, vi har slutbesiktinig imorgon :-)

2009-02-04 @ 17:46:20
URL: http://www.dromhem.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tyvärr e jag nog hemma... Måste försöka skriva ner ovanorna bara

2009-02-04 @ 19:46:46
Postat av: Elin

Glömde visst skriva mitt namn

2009-02-05 @ 10:43:23
Postat av: Tessa

Hah ha, garv. Jag kikar oxå ofta på korven och på pappret + att jag klämmer på pylar i plytet som inte syns utan förstoringsglas, pizza-Tessa. Det här var den roligaste antagna utmaningen av de jag läser.

2009-02-05 @ 20:12:17
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0