Mellan väggar, el och ventilation.

2009-02-21 @ 10:17:48
Jag de händer en hel del på Björkbacken.
Sam vår eletriker är verkligen skit duktig och det går fort fram för honom. Elen är snart klar i nedre våningen.
Ventilationen håller på och dras och den är i princip klar.
Ove har reglat upp för mellanväggar på nedrevåningen så nu är det bara att gipsa.
Har inte haft batteri i kameran och har inte kommit mig för att ladda upp det så jag kunde bara ta en bild.
Detta är Ove och Sam i arbete....


Har även hunnit med en hel del annat roligt. Var till Junibacken (http://junibacken.blogg.se/) och hälsade på. Dom är skit duktiga och kommer att flytta in i dagarna.

Har även hunnit med kalas. Ove är morbror till denna guldklimp som fyllde 1 år :-)

Kan säga att denna lilla kille har en speciell liten plats i mitt hjärta, vi fastnade för varandra från första stund.
Grattis plutten.

Kram på er, ska ta lite bilder i dag på huset om jag hittar laddaren till kameran.

Kommentarer
Postat av: Kika

Ja jäklars nu händer det verkligen saker!!Oj va kul!Tur att vi snart får lite tid över att komma och kika hos alla våra vänner i deras husbyggen oxå!:-)Kram!

2009-02-21 @ 14:29:56
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0