Vadå uppskattat...

2009-12-05 @ 17:33:48

Sist jag var till Ikea köpte jag ett grått mysigt fårskinn till kissorna, att tutta på.
Kissorna ligger oftast i våran säng och sover. Detta har resulterat att vi ofta måste skaka av täckerna och sopa bort sand varenda gång man ska gå och lägga sig. Därför tänkte jag att om jag lägger fårskinnet där dom brukar ligga så är det ju bara att skaka av det sen.
Men tji fick jag.... tror du dom ligger på det. NOPE, har försökt flytta på det, men dom lägger sig bara brevid det.
Funderade till och med på att gnida in det med lite kattmynta!?

Just nu ser det ut så här:


Men nu ger jag nog upp, fårskinnet får härmed vara där som mysfaktor.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Varje kväll, o jag är så trött på det. Man kan knappt lyfta på täcket förrän det trillar ner mer sand på lakanet. Tur att det är tjockt täcke iaf nu på vintern så att man inte blir blöt av deras blöta tasar.

2009-12-05 @ 22:13:33
URL: http://ikakansjalv.blogspot.com
Postat av: Petronella

Hahahaha, känner igen det där. Det gick så långt så vi har alltid vår sovrumsdörr stängd numer. De trivs lika bra ändå de små rackarna. Gosar på kvällen i soffan istället. Fina de är era kissar.



Inte behöver du kommentera mer inte, jag själv är himla dålig på det nu förtiden. Men jag läser allt. Blir så fint ert hus. Ett riktigt sagohus!

Kram på dig så hörs vi när vi hörs//Petronella

2009-12-06 @ 01:51:41
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Annica

Kanon.. kanske du kommer över ngn dag och hjälper mig med designen på bloggen :-D

2009-12-07 @ 12:57:21
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0