Rolig helg

2009-08-02 @ 10:39:05
Har haft en såååå rolig helg. I fredags blev det ost och vin kväll med tjejerna. Vi hade så mysigt och roligt. Vi vart bara 5 stycken, men jag tror det va det som gjorde att det blev så mysigt. Tack tjejer de lever jag länge på :-)
I går lördag kom Melle över och kollade på film. Vi såg Observ and report, helt bra lite smått rolig film. Man måste vara på rätt humör när man ser den. En film jag bara måste tipsa om är Hangover, askul film....garvade ihjäl mig.

Efter filmen kollade vi lite på tv och Walter verkar vara lite närsynt för kolla placeringen :-)


En byggfri helg betyder såååå mycket. Underbart är det. Nu är Ove bara ledig en vecka till :-(
Sen blir det nog mest att jobba helger igen på huset och någon kväll här och där. Vi har ju inte brottom, hellre vårdar vi vårt förhållande och njuter under tiden än stressar för att komma in i huset för att sedan stupa när vi väl är inne :-)

Slut svammlat!

Hoppas ni där ute också hade en bra helg.
♥Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Mamma med Mera

Ert hus är helt sagolikt vackert!! Lycka till med allt!! Hälsningar Pia

2009-08-02 @ 11:42:47
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0