Det rullar på...

2009-08-21 @ 19:26:06
Händer en hel del grejjer lite här och där i huset.

Framsidan på huset börjar likna nått. Har fått nocken på ena sidan av veranda taket lagt, sen tog "skydds duken" man har under slut. Fick mera idag dock. En bild ska jag bjuda på.


Sen skall jag ge ett tips. Ha en sådan här på erat bygg...

Skulle sjäv inte ha haft en om inte Ove brukar skänka pengar till Finlands cancerfond :-) (Vi fick denna fina av just Finlands cancerförbund) Nu börjar det dock bli lite tomt i denna väska, så det måste fyllas på. På tal om detta fick Ove en hammare i huvudet i förrgår, blödde inte så mycket, men blev ett regält hack i huvudet :-(

I går kaklade Ådi köks golvet och idag fogade han det. Resultatet (ännu blött):

Där jag står och tar kortet blir matsalsbordet och på detta golv blir det valnöts golv.

Ove har jämnat upp golvet lite i vardagsrummet. Kastade på 2 cm i kanterna.
Hyrde maskin från Klintrent.


Micke har även nu målat klart taket i vardagsrummet och listerna i taket är inmålade. Blev såååå bra. Han har även börjat måla taket på övrevåningen i tv rummet.

I morgon skall vi till en stuga på kräftskiva och därav blir det inget mera bygg i helgen.

På tisdag åker jag till Uppsala 2 dagra och kikar på kakel till badrummerna, kommoder, wc och dylikt. Skall även kika på utemöbler. Inte klart om det blir några, men ska kika iallafall.

Nu ska jag ta helg.
♥Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej:) Har inte hunnit kommentera innan men det blir SÅÅÅÅÅ SNYGGT!! Kram Jenny

2009-09-03 @ 20:24:25
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Husdraumen

For eit fint hus de har bygd!

Likte veldig godt vindauga med dei flotte x-sprossene!



SMil frå Anita

2009-09-22 @ 19:54:46
URL: http://www.husdraumen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0