Vill ha så mycket!

2009-04-22 @ 17:42:12
Fin dynbox från Ellos som jag gärna skulle ha i mina ägor:


Denna växt måste jag bara ha.... skulle vilja ha ett rosa mangolia träd och ett vitt japanskt mangolia träd:


Skulle vilja ha nya kuddar till soffan i vardagsrummet, även dom här är från Ellos:


Vi kommer ju att måla alla väggar till att börjas med. Dels för att det är enkelt + att vi inte vet vad vi vill ha just nu. Man får kompletera sen när vi bott in oss. Men den här mangolia tapeten har jag länge gillat och jag underar på att sätta den som fondvägg i sovrummet. Vet inte om jag får mannen med på det..... återstår att se. Tapeten finns i olika färger. Gillar den blågråa mest:


De va typ de jag hade på ♥: at
Kram

Kommentarer
Postat av: Melle

dom där träden e helt underbara när dom blommar! jag gillar den där tapeten kalasmycket...upp med den :) tvinga Ove!

o så ska jag tipsa om att indiska har jättefina prydnadskuddar!

ses snart...puss

2009-04-22 @ 20:31:14
Postat av: Elin

Vad har Ellos mutat dig med??? Haha det e jättefint med vita utemöbler

2009-04-23 @ 22:58:12
Postat av: Charlotta

Fina saker du visar! Nya utemöbler står också på min önskelista. Där står väldigt mycket just nu... Får skärpa mig och blunda när jag går in i fina inredningsbutiker.



Kul att höra att man kan få trädgårdsintresse även om man inte varit road innan. Vi får väl se om jag ändrar mig. Älskar blommor, men gillar inte att få smuts under naglarna...



Ha en härlig helg i vårsolen!



//Charlotta.

2009-04-24 @ 15:28:30
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/#home
Postat av: Andréa

Asså vi har en magnolia på gårn´. Jag äääälskar den och snart står den i full blom!



FIna grejjer igen! Ha ha, Elin!

2009-04-24 @ 20:21:47
URL: http://a
Postat av: Catrin

Ååå, så fint med magnolia. Jag älskar verkligen det!

Vill plantera bara magnolia- och körsbärsträd här! :)

2009-04-30 @ 12:14:22
URL: http://www.houseandwedding.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0