Fans j-la byråkrati...

2008-01-03 @ 01:45:37
Åh va jag hatar allt som har med pappers arbete att göra. I dag skulle jag och Ove, vad vi trodde, lämna in ritningar för bygglov. Jo nä, istället fick vi en bunt med papper som ska fyllas i. Vi vet inte ens hur dom ska fyllas i, en massa kluriga frågor.
Jag fick just ut papprena från högskolan, men kan inte ens fylla i papper om bygglov. ILLA!

Iallafall...

Var till Terihus i dag, ändrade lite fönster storlekar, så vi får den SLUTGILTIGA ritningen i början av nästa vecka, och den kan vi, tillsammans med alla ifyllda papper, lämna in för bygglov.

Blir lite stressad... vi skulle vilja ha huset i maj, och för att detta ska vara möjligt måste vi beställa huset nu i början av januari, och dagarna bara rusar ju förbi.


På andra sidan ska man inte klaga, jag har en sambo som lever och som jag älskar. Mitt liv flyter på.... kan ta slut vilken minut som helst. I dag fick man en tankeställare, ett slag i magen kan man kanske kalla det.

Fick veta att en gammal vän, Daniel "Sukka- Danne" dog på nyårsnatten. Han efterlämnade sig barn och sambo. Jag känner såå med dem, önskar man kunde göra nått.  

Vila i frid Danne.     :-(

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är oxå här och tjuvläser... Grattis till stora brevet oxå förresten. Vill gärna komma och se på huset sen när det är klart. Kram

2008-01-05 @ 02:39:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Cindy

Tack tack...
Absolut jag får ha lite visning sen när huset är klart, men ni e medvetna va om att det är typ ett år dit :-) Jag vill att det ska va klart nuuuuu.... och då har vi inte ens börjat än med byggandet ;-)

2008-01-05 @ 13:33:08
Postat av: Tessa

Nå nu har vi planlösningen på min blogg. Välkommen
=)

2008-01-15 @ 22:34:53
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0