Fläkt!?

2008-08-24 @ 12:02:46

Är definitivt inte aktuellt just nu, men kolla den här coola fläkten...

Ser ju helt klart ut som en lampa. Fläkten kommer från Ballingslöv.

Det är konstigt men jag tycker det är skit svårt att välja fläkt. I förra huset hade vi köks ö och då var det helt klart att vi skulle ha en i glas. Pga att den inte skulle se för "klumpig" ut. Nu ska vi ha spisen i ett hörn. Vill inte ha en skåp fläkt ( en fläkt som inte syns, som är under ett skåp :-) ) Tycker en fläkt är en snygg detalj i ett kök och jag vill att den ska synnas.
Hmmm... Återstår och se.

Köket är vi inte heller helt klara med i vilken stil det kommer att gå i. Jag skulle vilja ha lite mer neutralt, lite åt det romantiska hållet, medan Ove vill ha fränt kök, helst hyper modernt :-) Det är ju dock jag som står mest i köket så han har sagt att jag har sista ordet. Tror det blir lite mittemellan. Tycker det är snyggt att blanda.

Dessa handtag gillar jag...


Nu ska jag snart på jobb så, trevlig söndag allihopa :-)


Kommentarer
Postat av: Anettes hus

Hei! Så flott blogg du har! Jeg er på besøk for første gang, kom hit via Humlebacken. ELSKER huset deres! Helt i min stil!



Jeg lurer veldig på hvor dere har kjøpt de diagonale kryss-sprossene i vinduene deres? Har lett etter slike lenge! Kan du hjelpe meg?



Klem Anette

2008-08-24 @ 14:05:41
URL: http://anetteshus.blogspot.com
Postat av: Viveka på Humlebacken

Kolla vårt kök, vi har ett sekelskifteskök med väldigt moderna inslag. Det passar bra ihop tycker jag.

Du har en award att hämta hos mig:)

2008-08-24 @ 15:02:09
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0